dinsdag 30 april 2013

Wishlist USA!

Binnen een maandje vertrek ik op reis. Voor de eerste keer in  mijn leven ga ik naar Amerika en ik ben héél benieuwd!! Ik ga een drietal weken rondtrekken ginds maar natuurlijk zijn er ook een aantal shopdagen ingepland. Ik heb al een kleine wishlist opgesteld maar ben er zeker van dat er nog veel meer gaat bijkomen eens ik ginds ben!

Bath & body works is een winkel die ik sowieso wil bekijken. Ik heb hier al enorm veel positieve reviews over gelezen en de laatste keer dat mijn zus in Amerika was heeft ze enkele spulletjes voor mij meegenomen. De geur is goddelijk en de producten zijn echt goed. Mijn assortiment mag dus nog wat uitgebreid worden! Ik kijk vooral nieuwsgierig uit naar de overige items van de Japanse kersenbloesem lijn! Valt het op dat ik fan ben van Japanse kersenbloesem? Nee toch...
Vaak hebben ze ook leuke acties zoals: 3 producten kopen en er 3 gratis krijgen of 5 antibacteriële handgels (mét geurtjes in!) voor $5 enzo...


Bij Target ben ik van plan om me volledig te laten gaan. Ze hebben niet alleen leuke bakspulletjes maar ook kledij, accessoires, DIY materiaal, een hele afdeling lichaamsverzorging én allerlei soorten Oreo's. Ik ben gek van oreo's.
Ik hoop bij Target vooral de lady speedstick of Secret deo's te scoren, enkele items van de ELF lijn op de kop te tikken en wat nieuwe en handige haar accessoires te ontdekken.

Kledij shoppen wil ik graag doen bij Macy's, Victoria's Secret, Steve Madden, Forever 21 en JC Penney. Nuja, shoppen,... Bij Steve Madden bijvoorbeeld wil ik graag eens gaan kijken en als iets me bevalt zal ik toch eens 3 keer nadenken of het zen prijs wel waard is voor mij.... Daar komt de budget girl weer naar boven!


Sephora & kiehl's wil ik graag even binnengaan om een kijkje te nemen op vlak van hun beauty en make up producten. Ik hoop bij Kiehl's een tube Ultra facial Cleanser of 2 in te slaan.


Verder hoop ik nog ergens een EOSlipbalm, Bobbi Brown Concealer, één van de Grace varianten van Philosophy en 

Op etensvlak ben ik vooral nieuwsgierig naar The Cheescake factory en de veggie grill.


Bon, ik kijk er dus al enorm naar uit. Mijn visa kaart iets minder maar daar ga ik me niets van aantrekken. ;)

Veel plezier vandaag en tot morgen!!

P.S. De winnaar van de kadobox is persoonlijk op de hoogte gebracht. Niets gewonnen? Geen nood, er komen nog veel leuke winacties online de komende weken. Hou de blog dus zeker in de gaten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten