zaterdag 20 april 2013

Nail art

Een vrije avond, wat nieuwe lakjes en zin om iets nieuws uit te proberen, resultaat: de volgende nail art! Of toch poging tot...



 Bij de eerste nail art, gebruikte ik een basis van Mint Macaroon van NYC.

 Daarop bracht ik met een sponsje de kleur Smooth08 van Teeez over de puntjes aan.

 Een leuke zomerse combinatie!


 Voor de tweede nail art begon ik met Mellow Yellow van Essence. Een felgeel kleurtje, wat op zich al een zomers gevoel geeft! Ik vond het net iets te fel om gewoon te dragen en besloot een koele kleur erop aan te brengen.

 Dat werd Absolutely Blue, ook van essence. Een koelblauwe kleur, die ik ook voornamelijk over de puntjes aanbracht maar op mijn middenvinger wat schuin aanbracht. Hey, af en toe doe ik ook eens iets gek! ;)

 Van de laatste nail art, ben ik jammer genoeg vergeten foto's te trekken toen enkel de basis erop zat. Ik had gekozen voor de kleur 'Dance like a prima ballerina' van Catrice. Een nude kleurtje.
 Hierop bracht ik de topcoat Circus Confetti van Essence aan. De glitters bracht ik niet over de gehele nagel aan maar enkel op het uiteinde. Het gaf een instant glam effect!


Mijn krampachtige hand laat nogmaals de combinatie zien. Ik vond het echt prachtig en was stiekem blij dat het goed gelukt was, dus het heeft er een tijdje op mogen blijven!



Fijn weekend en tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten