woensdag 17 april 2013

Zomerse kapsels

Het weer van de voorbije dagen was heerlijk, laten we even de regen wegdenken!

Ik kreeg zin om mijn zomerkledij in de kast te hangen en nieuwe ooglooks en kapsels uit te proberen.
Toen ik over dit laatste aan het opzoeken was, vond ik allerlei leuke ideeën die ik graag met jullie wou delen! Kijk maar even mee:

So many amazing hairstyles!! Take a look whenever in need of inspiration or just when there is free time!
Bron

Een basic donut donutje met net dat tikkeltje meer. Ideaal voor een feest, een dagje uit of gewoon het werk. Luchtig en zomers! Kleed het eventueel nog aan met een strik, bloem of sjaal en hup de deur uit!

How To Get Summer's 27 Best Hairstyles    Sometimes it takes a little work to get that effortless, romantic summer look. Here are 27 styles with how-to diagrams to try for everything from that wedding you have to attend to a day at the beach. A few of these are even for shorter hair.
Bron

Een prachtig kapsel maar het ziet eruit alsof je met 2 moet zijn om dit te realiseren. Ik zie me dit nog niet bij mezelf doen jammer genoeg.

Gold and Pearl Hair Comb by Aya Ben Yaakov
Bron

Een paardenstaart met een versiering is ook heel mooi. Leuk hoe haar oorbellen, kleed en haarspeld samen passen.

Easy hair updo step by step
Bron

Dit kapsel heb ik al eens uitgeprobeerd. Het is supermakkelijk maar je neemt best even de tijd wanneer je dit voor de eerste keer gaat uitproberen. Ook vond ik het kapsel beter blijven zitten wanneer je die eerste stap (staart doorheen het haar brengen) twee maal uitvoert ipv één. 

low bun hair tutorial
Bron

Ook een leuk en speciaal kapsel. Eentje wat je wel alleen kan uitvoeren en waar je ook weer volop accessoires kan gebruiken of het zo laten.

Classic 1950's Hair Tutorial
Bron

Het lijkt erop dat je hier wel wat meer tijd voor nodig hebt... Ik vind kapsels van de jaren 50 sowieso wel mooi maar dit is toch 1 van mijn favorieten! Misschien niet het meest luchtig kapsel maar wel ideaal voor bijvoorbeeld een trouwfeest!

Vintage Half Up Hair
Bron

Ook dit is wat minder luchtig maar wel heel mooi. De combinatie van krullen en een opsteekkapsel is wel vaker een prachtig kapsel!


Fijne dag en tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten