woensdag 1 mei 2013

Review: Sheetmask

Dag van de arbeid,  1 Mei aka een vrije dag! YES, vandaag lekker niets doen en luieren of net werk inhalen? Wat je ook doet een beetje tijd voor jezelf vrijmaken kan geen kwaad! En waar beter te beginnen dan bij jezelf verzorgen?

Ik testte voor jullie een sheetmask van de deauty box. Zoals ik al schreef in dit artikel, zaten bij de box van April 3 sheetmasks. Ik had zoiets nog noot geprobeerd en was dus best nieuwsgierig hiernaar. Hoe werkt het:
- Je neemt een sheetmask en doordrenkt het met je favoriete gezichtsverzorgingsproduct. 
- Je vouwt het open en legt het op je gezicht.
- Laat het ongeveer 20 minuten intrekken en haal het dan van je gezicht.

Bron

Klinkt easy! En dat was het ook. De sheetmasks nemen vloeibare substanties goed op. Ze worden snel groter en ze zijn makkelijk uit elkaar te halen.
Bij minder vloeibare substanties raad deauty aan om de Avène spray te gebruiken, iets voor een volgende keer!

Het masker blijft gedurende 20 minuten goed op zijn plaats zitten, tenzij je lacht. Maar hey, welk masker blijft dan wel op zijn plaats zitten?

Het sheetmask zorgt in combinatie met het product voor een gladde, verzorgde en koele huid. Iets wat me ideaal lijkt tijdens hete zomerdagen, hopelijk snel!

Bij het afhalen van het masker moet je je huid eventjes laten opdrogen aan de lucht en kan je zo verder gaan met je dagelijkse activiteiten.

Een aanrader dus!

Het is ook best wel grappig om niets vermoedende huisgenootjes te laten schrikken. J. krijg net geen hartaanval en vond dat ik er uitzag als een psychopaat, mijn foto's blijven jullie bespaard!


Fijne dag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten