dinsdag 9 april 2013

Opgemaakt en weggegooid!

Een vaak gelezen item bij bloggers is het "opgemaakt en weggegooid" artikel. Bij deze behoor ik ook tot de groep die zijn lege verpakkingen in een doosje bewaart in plaats van ze onmiddellijk in de vuilbak te kieperen.

De 'Superliner Blackbuster' eyeliner van L'oréal hadden jullie al zien voorbij komen. In de review kon je lezen dat ik geen fan was van dit product, het is dus heel snel bij de "weg te gooien" stapel beland. Lees het artikel hier na.


Mijn favoriete eyeliner, de 'superfine eyeliner pen' van Catrice, is volledig op. Er komt niets zwart meer uit het kwastje, ondertussen heb ik al een nieuwe in gebruik. Een review volgt nog maar zoals je kan merken ben ik heel enthousiast over dit product!


In 1 van de eerste Deauty boxen zat de 'Mega volume collagene 24h mascara in smoky black' van L'oréal. Een item waar ik ook heel tevreden over ben. Hij zorgt voor een mooie zwarte laag over mijn wimpers zonder er spinnenpootjes van te maken. Ik heb hem ongeveer 6 maand in gebruik gehad en merk nu echt dat het tijd is voor een nieuwe. Momenteel ben ik de mascara van Chanel, "Le volume" aan het testen.

Mijn tweede flesje 'Blossom water, cherry blossom' van Rituals is er ook weer door... Niet verbazend met zo'n heerlijke geur.

Als gezichtsreiniger en lotion heb ik een hele tijd deze 'pure calmille' van Yves Rocher gebruikt. Een vrij zacht product wat op mijn huid een frisse geur nalaat.

De dagcrème die ik de laatste tijd gebruikt heb, is de 'Hydra replenishing extra rich cream' van Les cosmètiques. Ik was op zoek naar een nieuwe budget dagcrème en heb deze nu ook gevonden! Te koop bij Carrefour.

Als laatste heb ik nog een deodorant opgebruikt. De 'Invisible dry' van Dove. Deze gebruik ik al jaren en hier heb ik dan ook altijd een klein voorraadje van...


 Zo, eigenlijk vind ik dit best wel meevallen, slechts 1 product waar ik niet tevreden over ben!

Fijne dag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten