vrijdag 26 april 2013

Deautybox April 2013 + winactie!

Deze week was het weer zover! Het leuke witte doosje van deautybox stond me op te wachten toen ik thuis kwam.

Benieuwd wat er deze maand in zit? Kijk maar even mee...

De deauty box komt zoals altijd in een mooie zwarte verpakking, maar die hebben jullie al vaak gezien dus die foto heb ik even geskipt. Over naar de inhoud!

Er zaten best wel veel producten in deze box, zeker in vergelijking met de vorige.

 Het eerste waar mijn oog op viel was de body butter van The body shop. Yes eindelijk een samenwerking met dit merk, ik ben hier al lang fan van! Deze butter heb ik echter nog nooit in mijn bezit gehad dus die ga ik met veel plezier testen! voor de blog uiteraard ;)

Wat schrijft deauty hierover: 'Ook deze body butter, een sterproduct van The body shop, werd gemaakt met ingrediënten die eerlijk verhandeld zijn en ze werd iet getest op dieren. Deze intensief werkende, romige body crème wordt makkelijk door je huid geabsorbeerd. Hij is niet alleen verzorgend en verzachtend, hij werkt ook beschermend voor je huid. Hij gaat vochtverlies tegen, en dat wel 24u lang! Het hart van deze butter bestaat uit cacaoboter, sheaboter en olijolief. Elk ingrediënt wordt met zorg geteeld en er wordt een eerlijke prijs voor betaald.' 

The body shop werd enkele jaren terug over genomen door L'oréal. Ik had toen mijn twijfels bij hun diervriendelijk beleid maar blijkbaar hebben ze dit toch kunnen aanhouden. Goed zo! 

 Ook zat er ditmaal een product in van Avène. Een merk waar ik tot een jaar terug niet van wist dat het bestond. J. is dit op doktersvoorschrift beginnen te gebruiken en is sindsdien helemaal hooked. Ik heb enkele keren de crèmes uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ze echt goed werken.

Het product dat in deze box zit is een 'Eau thermale spray'. Deauty schrijft het volgende: 'Het beste van Avène in een flesje. Het heilzame thermaal water ligt aan de basis van alle producten van Avène en wordt rechtstreeks bij de bron opgevangen, waardoor alle kalmerende anti - irriterende en verzachtende eigenschappen behouden blijven. Deze spray met thermaal water is geschikt voor elk huidtype en belooft zachtheid, zuiverheid en langdurige bescherming. Gebruik 'm bij roodheid in het gezicht, na het verwijderen van make -up bij huidirritatie, na het scheren of epileren, bij zonnebrand, na het sporten of wanneer je op reis bent en verfrissing nodig hebt! Een multifunctionele spray die verzorgt én beschermt? Maak alvast een plaatsje vrij in je badkamer of handtas. '

Klinkt veelbelovend, ik kijk er naar uit om deze te testen! 

 Dit flesje nam ongeveer 1/4de van de doos in beslag. Een 'Dermatoclean miscellaire reinigingslotion' van Eucerin. 

Volgens deauty: 'Een zuiverende lotion en gezichtstonic in 1? Ideaal! Deze praktische gezichtsreiniger van Eucerin bevat een zeer effectief en toch mild reinigingscomplex met hydraterende bestanddelen. De huid wordt grondig gereinigd en blijft zacht en soepel. Dankzij de vloeibare, verzorgende formule voelt dit product luchtig en fris aan op je huid. Het is ook niet-irriterend voor je ogen en is geschikt voor wie contactlenzen draagt. Zonder parfum, alcohol, kleurstof of parabenen, zoals we van eucerin gewoon zijn. Breng het iedere ochtend en avond aan op een wattenschijfje en gebruik het op je gezicht, hals en decolleté. Je huid kan beter ademen en is klaar voor de volgende verzorging.' 

Lotion, tonic, huid blijft zacht en soepel én is geschikt voor wie contactlezen draagt? YES PLEASE!

 In de box zat ook nog een tubetje van Payot. Het bevat een 'hydra24 dagcrème'. Payot is een merk waar ik niet mee bekend ben maar wat blijkbaar al een tijdje op de markt aanwezig is.

'Voor elke behoefte ontwikkelt Payot een specifiek product. Deze rijke, romige crème is de bondgenoot van de huid die er behoefte aan heeft om gehydrateerd en verzacht te worden. Het natuurlijke hondingextract met vochtvasthoudende werking vergrendelt dit intensieve hydratatiesysteem, dat dag en nacht actief is. En het extact van Baicalensis wordtel, een krachtig antioxidant, helpt de huid om continue afvloeiing van water te reguleren en op alle niveau's van de opperhuid een perfect vochtgehalte te handhaven. De Hydra24 dagcrème smelt heerlijk op je huid en voelt zacht en aangenaam aan. Ideaal voor een intense hydratatie en langdurig comfort. Je kan deze crème 's ochtends en 's avonds gebruiken op een gereinigd gezicht.' Aldus Deauty.

Ik heb best last van een droge huid dus deze komt ook in mijn "te testen" bakje.

Een product wat dan weer niet in mijn te testen bakje komt is de Parfum van Vanessa Tugenhaft. Het is een vrij zwaar parfum, waar ik meer fan ben van zoete en lichte parfums. Het leuke is wel dat dit een roller heeft, handig om mee te nemen in je tas!

Deauty zegt hierover het volgende: 'Vanessa Tugenhaft is een honge Belgische juwelenontwerpster met internationale naam en faam. Ze is de favoriete designer van vele bekende namen. En ook wij houden van haar want ze is erin geslaagd om diamanten voor iedereen toegankelijk te maken. Die luxe vertaalt Vanessa naar enkel nicheparfums, stuk voor stuk kostbare geuren. Or Blanc is een delicate bloemengeur met houtachtige toetsen van vijgen, jasmijn en oranjebloesem. Als topnoten ruik je bergamot, roze peper en munt. En aan de basis ligt zacht hout, witte muskus, mos en amber. Een geurencombinatie waar je spontaan gelukkig van wordt.' 

Nuja, ik dus niet. Maar misschien wel iemand anders! Heb je zin om deze parfum aan jouw stash toe te voegen?  Stuur dan een mailtje naar ladysienblog@hotmail.com. Je maakt kans op een pakketje waar o.a. dit luxe staaltje in zit! Volgende week maandag breng ik de winnaar op de hoogte!


Als extraatje zaten deze pastille uitziende dingetjes ook in de box. Bij nalezen van het kaartje bleek het om sheet masks te gaan. Eigenlijk is het heel makkelijk in gebruik. Je haalt eentje uit zijn verpakking, doordrenkt het met je favoriete gezichtsverzorging, ontvouwt het en breng het aan op je gezicht. Laat het ongeveer 20 minuten zitten en haal het daarna van je gezicht. Klaar! Makkelijk toch?!  Meer info over de sheet masks vindt je hier!
Prijzen:
The body shop - Olive Body Butter (50ml): Full size (200ml) = €16.
Avène - Eau Thermale Spray (50ml): Full Size (50ml) = €2,50
Eucerin - Dermatoclean miscellaire reinigingslotion (125ml): Full size (200ml) = €12,50
Payot - Hydra24 dagcrème (15ml): Full size (50ml) = €42
Vanessa Tugenhaft - Les Eaux Diamantées - Or Blanc Parfum (5ml): Full size (50ml) : €75.

Meer info over de deauty box vindt je hier!

Nog even kort de winactie:
Om kans te maken op een pakketje met allerlei producten, waaronder een luxestaal van de parfum van Vanessa tugenhaft, hoef je enkel een mail te sturen naar ladysienblog@hotmail.com .  Een onschuldige hand zal iemand zeer gelukkig maken, de winnaar krijgt volgende week persoonlijk een mailtje.

Veel succes allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten