woensdag 3 april 2013

Outfit!

Zaterdag ging ik samen met mijn mama en zus op jacht voor een outfit voor mijn zus haar trouw. En jawel ik ben geslaagd!

De kleren kocht ik in de winkel "Drôme". Een klein winkeltje op een landweggetje in Herselt, wat overvol zit met prachtige kleren! Veel vrouwen hebben hun weg naar deze winkel al gevonden, dus het is er vaak redelijk druk maar zeker de moeite om eens langs te gaan! Omdat de winkel zelf wat klein aan het worden is, heeft de eigenares 2 oude caravans in haar tuin staan waar ook nog collecties in te vinden zijn.
Mijn portemonnee zou tranen met tuiten huilen als ik hier regelmatig langs zou gaan maar voor een speciale gelegenheid mag het wel. Meer info vindt je hier.


 






De schoenen kocht ik bij sjoensjoewn, een klein schoenen en accessoire winkeltje in Kermt. Hier was ik al wat vaker geweest. Naast de mooie schoenen die ze verkopen, staan er ook handtassen van onder andere Nica. En laat dat nu net mijn favoriete merk zijn... Meer info vindt je hier.

Mijn handtasje kon je al zien in mijn vorige shoplog van de primark.



Bon, de outfit is er al, nu die gebruine huid nog. Hup zon en warme temperaturen!

Fijne dag nog en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten