dinsdag 23 april 2013

Dagelijkse make up routine

Vandaag een stukje uit mijn dagelijks leven op de blog! Nuja dagelijks... Ik gebruik elke dag als ik ga werken wel een basis make up en dit wil ik jullie vandaag laten zien! De andere dagen gebruik ik soms geen make up en soms net wat meer!


Ik begin altijd met een concealer. Ik heb namelijk veel zichtbare wallen onder mijn ogen en wil er dus graag wat frisser uitzien voor ik ga werken! Momenteel ben ik de Match to cover! Cream concealer van Essence aan het uitproberen.



 Na de concealer gebruik ik soms vloeibare foundation (Maybelline 24h super stay) maar de laatste tijd vind ik dat niet meer zo nodig. Dus grijp ik vaker naar het Multi colour compact powder van Catrice. Een poeder wat ik gebruik om af te poederen na mijn foundation of in de meeste gevallen gewoon zo gebruik. Ik heb al meerdere van deze doosjes leeg gemaakt dus ik kan deze echt wel bij mijn favorieten plaatsen! De borstel is ook eentje van Catrice.

 Als mascara gebruik ik die van Chanel, Le volume. De review over dit product kan je hier terug lezen.
 Als blush gebruik ik eentje van Mac in de kleur Sunbasque. Je kan de kleur makkelijk opbouwen waardoor ze zowel geschikt is voor werken als uitgaan! De borstel die ik hiervoor gebruik is ook eentje van Mac. Het is moeilijk te lezen welk nummer dit is maar ik geloof dat het de 116 is.
Ik kreeg dit setje ooit als kado van mijn zus uit Amerika, héérlijk!! Mijn eerste Mac....

Ik gebruik zelden lippenstift maar heb vaak last van droge lippen. In mijn tas zitten enkele lippenbalsems maar 's morgens gebruik ik deze Kiehl's Lip Balm # 1. Een product wat mijn lippen écht goed verzorgd. Het laat geen vettig laagje achter maar zorgt wel voor continue voeding.

 Als ik dan nog veel tijd over heb of eens iets extra wil doen, gebruik ik vaak 1 van deze producten...
Links zie je een highlighter van Catrice in de kleur C01 Artfully Lustrous. Een mooie highlighter die je ook prima kan opbouwen.
Rechts zie je een blush van The body shop in de kleur 04. Een lichtroze kleur die veel pigment afgeeft en dus wat moeilijker op te bouwen is.
In het midden zie je mijn Essence eyeliner pen. Zoals ik al eerder aangaf is dit ook 1 van mijn favoriete producten op dit moment. Jammer genoeg ben ik 's morgens vaak te laat of nog niet wakker genoeg om dit mooi aan te brengen... Ik ben dan ook geen ochtendmens :)



Fijne dag en tot morgen! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten