zaterdag 27 april 2013

Review: Kruidvat Nail polish remover pads.


Je hebt zo van die producten die je plots weer tegen komt in je stash en waarvan je denkt 'hoe ben ik jou ooit kunnen vergeten?'. De nail polish remover pads van kruidvat is bij mij zo'n product.

De pads komen in een handig hersluitbaar doosje met 20 stuks in. De pads bevatten panthenol, wat zorgt voor hydratatie. De bovenzijde van de pad heeft een klein bolletjes reliëf, de onderzijde is volledig plat.
Opvallend is dat de pads geen typische nagellak remover geur hebben. Ze ruiken vrij fris, zoet zelfs!

 Om het aan jullie te tonen, heb ik mijn nagels hier gelakt met een lakje van Catrice in de kleur 'C03, wonderland green card'. Een leuk zomers kleurtje! Mijn nagels hebben dus 1 laag base coat en 2 laagjes nagellak.

 Hier laat ik de pad enkele seconden inwerken op de nagellak...
 ... en hup na 1 maal erover wrijven heb je dit resultaat. Werkt super!
 Na al mijn nagels ontdaan te hebben van nagellak, ziet de pad er als volgt uit. Ik heb enkel de bovenzijde gebruikt, de onderzijde is nog volledig proper.
 Mijn nagels glanzen en voelen zelfs een beetje vettig aan. De pads drogen helemaal niet uit maar zorgen ech voor hydratatie!
Deze pads zijn echt zowat mijn holy grail op vlak van nagellak remover. Ik raad ze iedereen aan want voor de prijs van €1,30 kan je echt niet beter treffen!


Fijn weekend! Morgen gaan we weer DIY'en, jippieee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten