woensdag 10 april 2013

Review Kiehls 'Ultra facial cleanser'

Kiehl's is een merk waar ik al veel goeds van had gehoord. Jammer genoeg is er in Limburg geen vestiging van hun winkels én zijn ze niet meteen low budget te noemen. Lang leve de deauty box dan maar! Ze werken samen met Kiehl's waardoor ik al enkele van hun producten heb kunnen testen en ik moet zeggen dat ze hun geld wel waard zijn...

Vandaag ga ik het hebben over de 'Ultra facial cleanser' een product wat volgens hun je huid reinigt en onzuiverheden verwijdert zonder je huid uit te drogen. Ik heb een enorm gevoelige huid, voornamelijk rond mijn neus dus dit leek me het ideale product om eens te testen.



Het product heeft een vrij sterke geur, medicijnachtig. Niet een slechte geur maar ook geen heel aangename geur. Het is een soort gel structuur wanneer je het op je handen hebt maar eens op je gezicht smeert dit vlot uit.

Ik gebruik dit product wanneer ik douche, maak mijn gezicht wat vochtig en breng dan een hoeveelheid aan over mijn wangen, voorhoofd, neus en kin waarbij het belangrijk is om niet in de buurt van de ogen te komen! Ik laat het eventjes intrekken, was ondertussen mijn haar, en spoel het daarna grondig af.

De eerste minuten zorgt het voor een trekkerig gevoel, het lijkt dan alsof mijn huid heel droog geworden is. Maar nadien blijkt al snel dat net het tegenovergestelde gebeurt is. De droge huid rond mijn neus is compleet verdwenen, zonder dat het mijn huid op andere plaatsen vettig maakt. Dit is echt een super product wat ik zeker nog ga aankopen!
Prijs: € 9,50 voor 75 ml
        € 17,00 voor 150 ml


Voordelen:
-  Zorgt voor goede hydratatie zonder uit te drogen.
- Geschikt voor elk type huid
- Je hebt weinig product nodig om je gehele gezicht te wassen
- Je hoeft het niet elke dag te gebruiken

Nadelen:
- Duur voor de hoeveelheid, anderzijds kom je er best lang mee toe
- De geur is niet heel lekker.

Score: 8/10! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten