maandag 15 april 2013

Inspirational monday!

Goeiemorgen, maandagmorgen! You know what time it is!!

--Audrey Hepburn
Bron.
Huppa, dat is om er meteen in te vliegen deze week!



Bron
Schitterende outfit, alleen hadden de hakken zowat 7 cm lager mogen zijn voor mij :)

Delicious refreshing cake for this summer!  Strawberry Lemonade Layer Cake -  One box of strawberry cake mix (plus oil, water and eggs as directed on box)  8oz. Philadelphia Cream Cheese (softened to room temp.)  1 packet (0.23oz.) of Kool-Aid Lemonade  Yellow food coloring gel (as desired for color)  2cups Jet-Puffed Marshmallow Creme  8 oz. Cool Whip Topping  Fresh strawberries to garnish
Bron
Ik bak heel graag zoetigheden maar ben er niet gek van om ze op te eten. Deze ziet er echter onweerstaanbaar uit... Ze staat alvast op de "to do" list! 

DIY! Shrinky dink rings... kind of a fun idea & great tutorial...neat!
Bron
Mooi seg. En via de link kan je naar de tutorial hoe je zelf dit kan maken. Het ziet er niet moeilijk uit dus binnenkort ga ik dit eens proberen! 

shake on it?
Bron
Ge-wel-dig!  Stel je voor dat zo'n dier ineens voor je opdoemt en dan zo een reactie geeft. Ik zou spontaan de slappe lach krijgen denk ik.

Moonrise over Fort Collins, Colorado.

Bron
Hier wordt ik sprakeloos van... Prachtig gewoon!!

Fijne dag vandaag en tot morgen!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten