vrijdag 26 april 2013

Deauty box Februari 2013

We hebben even moeten wachten op de Belgische variant van een glossybox maar sinds eind 2012 is hij er, de deauty box!

"Wat is dat?" zullen enkelen onder jullie wel denken. Deauty staat voor 'discovering beauty',  het is een leuk concept waarbij je een vaste prijs betaald (€15) en in ruil enkele beauty items thuisgestuurd krijgt, de verzendkosten zijn inbegrepen.


Het zijn 4 tot 7 items, variërend van full size producten tot een luxe sample.Er zit telkens een kaartje bij met uitleg over de producten en komt in een prachtige doos die je kan hergebruiken om je spulletjes in op te bergen.
 

Toen ik de doos opende viel mijn oog onmiddellijk op dit product:


De mythic oil shampoo van L'Oréal professionnel. Ik heb al veel positieve reviews gelezen over de gewone mythic oil maar ben er nog niet toegekomen om deze te kopen. Je kan je wel inbeelden dat ik heel blij was om deze te ontdekken in de box! De shampoo bestaat uit een combinatie van katoenzaadolie en arganalie, deze zorgen ervoor dat je haar gaat glanzen, het gevoed wordt en heerlijk zacht aanvoelt. De shampoo bevat geen parabenen en je krijgt een full size exemplaar in deze box!


Als tweede zag ik een product van Eucerin: 



Het is een waslotion voor de gevoelige huid. Ik ben niet zo vertrouwd met het productgamma van Eucerin maar volgens deauty gaat dit goedje ervoor zorgen dat mijn huid heel zacht gaat aanvoelen. Ook dit product bevat geen parabenen maar ook geen zeep en geen chemisch schuimmiddel. De box bevat een luxesample van 75ml. 


Als derde zag ik een kleine tube van biotherm: 


De foto is wat klein uitgevallen maar het is dus een handcreme. Ik heb regelmatig last van droge handen met kloven dus ik ben heel benieuwd naar de werking van deze creme! In de box zit een luxe sample van 20ml. 


Het laatste item zat wat verscholen tussen de zwarte vulling van de doos. Gelukkig viel het gouden randje op want dit product komt goed van pas. Maandag ontdekte ik dat mijn liquid eyeliner van Catrice uitgedroogd was dus ben ik blij met mijn nieuwe aanwinst: 


De super linder blackbuster van L'Oréal Paris in Full size!
Volgens de bijbehorende tekst kan je met deze liner eenvoudig en snel een mooi lijntje maken. Als je al veel hebt kunnen oefenen zou dit kunnen, in mijn geval gaat het toch nog vaak gepaard met traagheid, gepruts en bijbehorend gevloek. Maar de aanhouder wint zeker? I do hope so!

Zoals je ziet spelen ze bij deauty in op verschillende gebieden. Wanneer je je registreert moet je enkele vragen invullen waardoor zij jouw beautyprofiel samenstellen. Er zijn een aantal verschillende boxen, ik denk 3, waarvan jij diegene thuis krijgt die het meest aanleunt naar jouw profiel. Natuurlijk krijg je niet altijd producten die 100% jouw ding zijn maar dan kan je nog altijd je zusje, moeder, vriendin, schoonmoeder, nicht, collega, buurvrouw, .... blij maken!

Ik ben alvast tevreden over deze box. De producten ga ik even uittesten, nadien komt hier op de site een review. To be continued.

Prijzen:
Mythic oil shampoo - L'Oréal Paris (Full size) - € 15,20
Biomains handcreme - Biotheram (20 ml) - Full size(100ml) = €25, dus deze luxesample komt op €5
Eucerin Douchegel Ph5 (75ml) - Full size (200ml)  = €8,45, dus deze luxesample komt op ongeveer €3
Super liner blackbuster - L'Oréal Paris (Full size) - €11,90

Zoals je ziet is de box zijn €15 meer dan waard!
Voor meer informatie kijk op Deauty,be

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten