vrijdag 12 april 2013

Teeez nagellak.

Teeez is in België een vrij onbekend merk, het wordt dan ook bijna nergens verkocht. Ik was dan ook heel verbaasd toen ik in een lokaal krantenwinkeltje een glazen schaal zag staan met daarop "Teeez make - up, €2 per stuk". De hele schaal lag vol met allerlei oogschaduws, oogpotloden, blush, lipsticks en ook nagellakjes! Ik ben meteen beginnen grabbelen en koos 3 nagellakjes uit om te testen en aan jullie voor te stellen!
 De 3 lakjes komen uit de 'Boudoir Secrets' collection, zoals je kan zien aan de mooie versiering van de dop.
 Van links naar rechts: Gutsy 05,Cool 04 en Smooth 08.


Gutsy 05 is een nude kleur met een klein beetje glitter erin maar eens op je nagels zijn er geen glitters meer te bespeuren. Het lakje dekt goed, het aanbrengen gaat vlot en na 2 laagjes krijg je het resultaat van de foto.

Over Cool 04 ben ik minder tevreden. Het lakje dekt niet zo goed, op bovenstaande foto zijn 3 laagjes aangebracht en nog kon je op sommige plaatsen er doorheen zien. Het is wel een mooie, koel blauw/witte kleur, die prachtig lijkt in de zomer bij bruine handen. Het lijkt me niet per se geschikt als basis nagellak maar verwerkt in een nail art kan je hier mooie creaties mee maken!

Als laatste is er nog de smooth 08. Wel, ik kan je zeggen dat ik verliefd ben. Ik tegenstelling tot 2 bovenstaande lakjes, is hier slechts 1 laagje aangebracht. Het lakje dekt enorm goed en het aanbrengen gaat heel vlot. De kleur is een mooie zachtroze, zomerse kleur. Over dit lakje ben ik heel erg tevreden!

Teeez heeft mijn eerste test niet heel vlot doorstaan maar heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar meer... Ik ga snel nog eens grabbelen in de glazen schaal en breng dan iets anders mee dan nagellak, ik ben alvast benieuwd!!

Fijne dag en tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten