zaterdag 16 maart 2013

Wishlist!






Binnen een tijdje stapt mijn zus in het huwelijksbootje. Een reden te meer om me eens wat extra op te kleden. Ik ben al even aan het rondkijken naar de geschikte outfit maar vind het zo moeilijk om te kiezen! Er zijn zoveel leuke jurkjes en accessoires... Kijk maar even mee naar een kleine greep uit de collectie....





Ketting met Blaadjes - Kant / Goud


5 euro divas  Prijs: €5
Prachtige ketting die mijn kleedje nét dat tikkeltje meer kan geven. Maar ik moet misschien eerst best een kleedje kiezen... ;)



A Chance to Dance Dress in Mint




Modcloth Prijs: $105

Modcloth is echt mijn favoriete webshop, gelukkig voor mijn portemonnee zijn ze niet al te goedkoop en zijn de verzendkosten/ mogelijke douanekosten ook niet te onderschatten. Ik denk dus 2x na voor ik iets bestel. Voor de trouw van mijn zus mag het zeker wat meer kosten dus ik ga me niet inhouden als ik mijn ideale kleedje zie! Dit kleedje is enorm mooi maar strapless kleedjes zou je best altijd passen. Moeilijk dus met een webshop uit Amerika!


Enthralling Entrance Dress - Wedding, Vintage Inspired, 60s, Pink, White, Rhinestones, Fit & Flare, One Shoulder, Solid, Lace, Prom, Fairytale, Pastel, Mid-length


Modcloth Prijs: $75
Dit kleedje daarintegen... Roze en one shoulder, bloemetjes en een wijde rok. Dit ziet er leuk uit!




h&m Prijs: €3,95
Een haaraccessoire mag niet ontbreken. Afhankelijk van het kleedje kan het iets opvallend of subtiel worden. Hier de subtiele versie! Ook leuk voor dagelijks gebruik. 


Forever 21 Prijs: €3,90
Hier dan een iets meer opvallender exemplaar! Heerlijk seg, roze, kant én een strik. Gotta love it!! :)




Oatmeal (Stone ) Nude Diamante Flat Sandals  | 270431214 | New Look
New Look Prijs: €29,99
Pumps heb ik nog niet gevonden naar mijn smaak. Deze sandaaltjes zijn dan weer ideaal om de rest van de avond op de dansvloer door te brengen zonder pijnlijke voeten én met stijl!

Wat vinden jullie het mooist? Nog iemand tips?

Fijn weekend!

1 opmerking: