zaterdag 9 maart 2013

Favoriete youtubers!

Youtube. In de virtuele wereld kan je dit niet meer wegdenken. Bij deze enkele van mijn favorieten!

Op beauty gebied heb ik veel favorieten, maar hierbij enkele youtubers die me ook aan het lachen krijgen tijdens hun filmpjes: 
Teske: 
Een Nederlandse beautyblogster die ook over andere dingen video's maakt en niet bang is om haar versprekingen te tonen. Grappig, aangenaam en lief om te zien.
Ongeveer de meest bekendste youtuber is Kandee Johnson, een  Amerikaanse visagiste die geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Van carnavals make -up tot een gala tutorial, met low budget of net high end producten.
Bij Berlin Hair baby vind ik altijd enorm veel inspiratie en tutorials voor nieuwe haarstijlen. Een heel toffe madam die op een vlotte manier haar tutorials brengt.

Dierenfilmpjes zijn altijd leuk om te bekijken. Je hebt de grappige filmpjes van de zogezegde pratende honden maar ook van goede doelen. Zo zijn er 2 leuke VZW's voor katten:  catshelter & Zwerfkat in nood II waar ze leuke filmpjes online zetten van hun opvangertjes!

Een ander leuk onderdeel om te bekijken op youtube zijn kookfilmpjes! Er zijn 1001 kookkanalen maar er zijn er maar enkelen die mijn aandacht erbij kunnen houden.
Laura vitale  is een overenthousiaste Amerikaanse dame met een passie voor koken. En koken kan ze. Hier ga je werkelijk alles vinden, van cupcakes tot zelf pasta maken, een aanrader!

The vegan zombie is een kanaal voor mensen die graag veganistisch eten. Ze stellen het voor alsof vleeseters zombies zijn en de wereld enkel gered kan worden door vegan te eten. Best grappig maar er komen géweldig lekkere recepten voorbij, zeker de moeite om eens iets uit te proberen!

Op muzikaal vlak kies ik voor  The gaslight anthem,  hoe kan het ook anders?! :) Voor iedereen die een voorkeur heeft voor rock muziek, check dit zeker!

Als je nood hebt aan een opkikkertje kan je wat bloopers gebruiken. Die van The big bang theory, Friends en That 70's show zorgen er steevast voor dat ik de slappe lach krijg!

Fijne zaterdag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten