dinsdag 26 maart 2013

Primark shoplog!!

Afgelopen vrijdag ging ik samen met vriendinnetje E. naar de primark in Luik! Meestal vind ik enorm veel accessoires en weinig kledij, deze keer was het net andersom!
Benieuwd naar mijn aankoopjes?

 Een leuk doorkijk blousje met een prachtige kraag. Een simpel zwart topje eronder en een zwarte jeans maken deze outfit af. De blouse is een echte eyecatcher! Prijs: €13
 Nog een doorzichtige blouse maar ditmaal in het wit met gouden details! De blouse is ideaal om te dragen in de lente. Prijs: €11
 Blazers heb ik nog niet zoveel in mijn kast hangen, deze mintkleurige mocht dus mee in mijn winkeltas. Prijs: €15.
 Een kleedje wat vanvoor korter is en vanachter langer past moeilijk bij iemand van mijn lengte (1m58) maar stond wel al even op mijn wishlist. Toen ik deze ging passen was ik aangenaam verrast! Ik lijk er niet kleiner mee en het is een leuke zomerse jurk! Wat opfleuren met kleurrijke juwelen en you're good to go! Prijs: €15.
 Kant, bloemen en een kleedje. Mijn favoriete combinatie, deze kon ik dus ook niet laten liggen! Een leuke lentejurk. Prijs: €13
 Een hoodie is ideaal voor een chilldagje. In de lente/zomer is het ook leuk om snel een trui boven een korte broek en topje te gooien wanneer het wat frisser wordt. Het zeemans thema is weer helemaal hip dus deze "hello sailor!" was voor mij een ideale combinatie. Prijs: €10
 En bij een chill outfit kan een chill shortje niet ontbreken natuurlijk. Prijs: € 4
 Een leuke lentesjaal met roze bloemen en blauwe afwerking. Prijs: €4

 Peeptoe ballerina's met een mooi gevlochten band. Prijs: € 8
 Zoals ik al schreef waren de accessoires niet helemaal mijn ding deze keer. Wel vond ik deze leuke haarstrikjes voor slechts €1,50!
 Nagelstickers lijken me leuk om eens tijdens een avondje uit te dragen! De meesten zijn echter enorm duur, lang leve primark! Ze zullen waarschijnlijk niet van geweldige kwaliteit zijn, maar om het eens te proberen zijn ze goed genoeg! Prijs: €1,50
 Tijdens het stijlen van mijn haar heb ik regelmatig problemen met de bovenste plukken omhoog te houden. Ik zag deze klemmen en vond het wel de moeite om eens te proberen! Prijs: € 1,50
 Een prachtig setje wit/gouden armbanden kon ik ook niet laten liggen. Prijs: €3
 Deze cateye zonnebril mocht ook mijn collectie vervoegen! De zon was er gisteren al, nu enkel de temperatuur nog! Prijs: €1,50
Dit prachtige tasje is helemaal iets voor mij! Mintkleurig, gouden details en een strikje! Prijs: €10

Verder kocht ik nog enkele kadootjes voor vriendinnen en hun kindjes, wat kousenbroeken en een leuke pyama van de troetelbeertjes!
Het was een geslaagd shoppingtripje :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten