maandag 18 maart 2013

Inspirational Monday

Maandagochtend, you know what time it is! Laten we er maar meteen invliegen.

 truth!

 Bron
Het is de waarheid maar ik moest er toch even mee lachen. Vooral om dat er staat "babetip". 

 
 Bron 
Deze week begint officieel de lente, dit is een perfecte outfit hiervoor! Zachte kleuren, een lichte kousenbroek en ballerina's. I like!

 Awesome.

 Bron
Bestonden zulke dingen maar in België! :) Hoe leuk zou het zijn als je deze plots toegestoken kreeg? Misschien wordt het tijd dat ik zelf zulke dingen maar introduceer...

 
 Bron
HELLO! :) Geef toe, een spontane glimlach op je gezicht, toch?

 Oreo Milkshakes and Homemade Chocolate Syrup
Bron
Ik ben gek van oreo's. Dit lijkt me dus héérlijk, een oreo milkshake. Als ik een goed recept heb gevonden komt het zeker op de blog!

Nog even wat bijpassende muziek: Bruce springsteen - Waitin' on a sunny day. Ik kan niet wachten tot TW classic!

Fijne week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten