zaterdag 23 maart 2013

Deauty box Maart 2013!

Yes, mijn deauty box is weer aangekomen!
Benieuwd wat erin zit deze maand? Kijk dan even mee naar de unboxing foto's!

De deautybox komt altijd mooi verpakt aan, wanneer je de doos opent zie je een stevige zwarte doos met hun logo op: 

 Onder het deksel zit het papiertje met de uitleg van de producten in de box. Daaronder zie je het zwarte vloeipapier met een wit lintje. Het ziet er echt luxueus uit!

Volgende producten zitten deze maand in de box:

Als eerste viel mijn oog op het luxesample van het"Advance Wimperserum" van "Revitalash". Volgens Deauty zou dit product ervoor zorgen dat je wimpers mooier en gezonder gaan zijn. Het werkt als een soort conditioner maar dan voor je wimpers. Revitalash test niet op dieren, ik ben alvast fan en benieuwd! 

Ook een luxesample van Yves Saint Laurent "Forever youth Liberator" zat in de box. Het is een anti rimpel creme die zorgt voor reactivering van de cellen in alle lagen van  je huid. Ik ben 27 en voel me hier te jong voor, dit zal dus een weggeef staal worden!



Het derde product is er eentje van Babor, de "Revitalizing body lotion", in de box zit een luxesample. Deze zorgt ervoor dat de natuurlijke beschermende barrière van je huid zich gaat herstellen, je huid gehydrateerd wordt en er weer glad en zacht gaat aanvoelen.
Ik heb nog geen producten van Babor getest dus nieuwsgierigheid alom!


Als laatste item zit er een full size "Nude Magique CC Cream" van L'oréal in. Een CC cream zorgt ervoor dat je teint gecorrigeerd wordt maar zorgt ook voor hydratatie, bescherming tegen uv stralen en een fris uitziende look!
Ik heb hem snel geswatched op mijn hand en hij lijkt me iets te donker voor mij maar ik ga hem toch testen!



Verder zaten er in de deautybox ook 3 paaseitjes (jum!), leuk dat ze hieraan dachten! Ook een kortingsbon voor een Babor gelaatsverzorging en Babor product is inbegrepen.

de deautybox van maart is minder afgestemd op producten die ik zou gebruiken maar daar kan ik zeker anderen een plezier mee doen!

Prijzen:
  • Revitalash - Advanced Wimperserum, Full size (2ml): €74,95 
  • Yves Saint Laurent - Forever youth Liberator, Full size (50ml): €89,00
  • Babor - Khanya of Africa - Revitalizin Body Lotion, Full size (200ml): €20,00
  • L'Oréal Paris - Nude Magique CC Cream , Full size (30ml): €13,99
Meer info over Deauty vindt je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten