dinsdag 12 maart 2013

Rituals Magic touch

Door het koude weer van gisteren en vandaag, kan onze huid wel wat meer voeding gebruiken!
Rituals heeft geweldige producten voor de huid én deze zijn proefdiervrij, wat ik altijd een pluspunt vind!

Vandaag ga ik het hebben over de body cream "Magic touch" met de geur van kersenbloesem en rijstmelk.
Het is een heel dikke crème die vlot uitsmeert over je lichaam. Je hebt er niet veel van nodig en het trekt makkelijk in zonder een vettig gevoel op je huid na te laten. Ideaal dus!




Kersenbloesem is één van mijn favoriete geuren, heerlijk fris en bloemig. De combinatie met rijstmelk zorgt voor een wat "vollere" geur die langer blijft hangen. Hemels!

De crème bevat antioxidanten, Vitamine E en "centella asiatica". Dat laatste is ook wel gekend als "gotu kola" een soort aziatisch peterselieplantje wat veel in de ayurvedische geneesmiddelen wordt gebruikt. Het zorgt voornamelijk voor een stevigere huid en zou daarnaast ook stress verminderen. 

Wanneer ik deze bodycrème gebruik, voel ik me telkens heel ontspannen. Dit is een super product wat zijn prijs volledig waard is!  

Verkoopprijs: €15 voor 200ml, in de Rituals winkels of op de webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten