woensdag 20 maart 2013

Review L'Oréal Super Liner Blackbuster.

In de deautybox van Februari zat een eyeliner van L'Oréal.

Wat schrijft deauty hier zelf over: "Er gaat niets boven eyeliner voor een gesofisticeerde look! Met de Super Liner Blackbuster van L'Oréal Paris maak je eenvoudig en snel een mooi lijntje. Allemaal dankzij de innovatieve applicator! Zo wordt elke look kinderspel. Dik of dun? Cat-eyes of de Amy winehouse look? Aan jou de keuze! Met zijn diepe zwarte kleur en fijne textuur in een makkelijk meeneemformaat gaat hij overal mee naartoe voor een doordringende blik, op elk moment van de dag." 

Nu, dat hij zwart is daar bestaat geen twijfel over. De eyeliner dekt goed en blijft gedurende de dag goed zitten. Het enige probleem is het aanbrengen en laat dat nu net belangrijk zijn.  


Zoals je op de foto kan zien heeft de eyeliner een smal tipje met een vrij dik uitlopende basis. De meeste eyeliner hebben een dunne basis. Het is dit stuk wat het enorm moeilijk maakt om een eenvoudig een lijntje te zetten.


Wanneer ik met deze eyeliner een winged ooglook wil maken moet ik continue een wattenstaafje met oogmake up remover bij de hand houden. Het is niet makkelijk om het uiteinde van de wing te maken wanneer een zulke basis zorgt voor een dikke streep. Ik heb de pen in alle mogelijke posities vastgehouden om dat te vermijden maar helaas...
Het product kost €11,90 maar gaat door mij niet aangekocht worden. Ik hou het liever bij mijn catrice eyeliner. Goedkoper én efficiënter voor mij.
Ook op dit vlak ben ik blij dat de deauty box bestaat. Hierdoor ontdek ik producten die supergoed lijken maar jammer genoeg niets voor mij zijn. Een miskoop uitgespaard!

Meer info over de deautybox? Klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten