dinsdag 5 maart 2013

Mythic oil shampoo

Anderhalve week geleden kreeg ik de "mythic oil shampoo" van L'oréal professionnel in mijn Deautybox. Klik hier voor meer info.

Hij staat ondertussen al even te pronken in mijn douche en is dan ook al regelmatig gebruikt. Tijd voor een review!

Bij L'oréal hebben ze gekozen om dit product in pompvorm uit te brengen. Een handig systeem wat ik mis bij veel shampoo's en zepen. De bus kan gewoon op zijn plaats blijven staan waardoor je niet de kans loopt dat ze op de grond valt.

Het eerste wat opvalt als je de shampoo gebruikt is de geur. Het lijkt net alsof je bij de kapper zit maar dan in je eigen, vertrouwde omgeving. Een heerlijke, zoete geur!

Wanneer je de shampoo door je haren wrijft, valt het op dat deze heel weinig schuimt. Het is een shampoo op olie basis dus is dit niet abnormaal. De eerste maal had ik het idee dat mijn haren niet zo goed gewassen waren maar je moet er enkel iets meer tijd voor uitrekken om het volledig in te masseren.

Na de wasbeurt voelt mijn haar onmiddellijk zacht aan en dit bleef zo tot de volgende wasbeurt!

Kort samengevat:

Voordelen: - Handig pompsysteem
- Je hebt weinig nodig voor je hele haardos
- Het ruikt overheerlijk
- Je haren blijven zacht aanvoelen

Nadelen: 
- Je moet even aan de olie structuur gewoon worden (nuja, is dit een nadeel?)
- Het is best duurt (€15,20 voor 250 ml!) en enkel te verkrijgen bij kapperszaken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten