vrijdag 22 maart 2013

Review: Rituals bodysprays

Rituals is tegenwoordig 1 van mijn favoriete winkels voor lichaamsproducten.
Een jaar of 2 terug heb ik de winkels leren kennen doordat ik op zoek was naar een geschikt moederdagcadeau. Niet alleen hebben ze geweldige pakketten, ruiken de producten super, zijn ze proefdiervrij maar ze zijn ook nog is schappelijk van prijs. Ideaal!

Vandaag vertel ik mijn mening over 2 bodysprays, de bodyspray "Blossom Water" en "Eau d'orange" Beide bodysprays komen in een stevige kartonnen verpakking. Enkel een afbeelding en de naam zorgen voor een vrij strak design. Het oogt chique.

Blossom water is een frisse en luchtige bodyspray die ruikt naar de zomer! Een heerlijke combinatie van zoete kersenbloesem met een zachte achtergrond van muskus. De geur is eerst vrij sterk maar niet overheersend. Naarmate de dag vermindert de sterkte maar de geur blijft heel subtiel hangen.
Blossom water is 1 van mijn lievelingsgeuren geworden, de geur zorgt voor een instant geluksgevoel.
Het flesje bevat 50ml en is dus handig om mee te nemen in je tas. Een echte aanrader voor de lente/zomer!



Blossom Water




Bron Prijs: €16,50 voor 50ml.

Eau d'Orange is een zwaardere bodyspray. De geur is voor mij eerder geschikt voor de winter. Het eerste wat je ruikt is de citrusgeur, daarnaast komt snel de geur van cederhout naar voor. De geur blijft gedurende de dag vrij sterk aanwezig, hier kan je best niet teveel van spuiten! J. en ik hebben de geurstokjes van Eau d'Orange al enkele maanden in onze woonkamer staan. Hier is de geur net vrij subtiel aanwezig.
Eau d'Orange is een geur die me doet denken aan een dagje wellness, ontspanning op en top!

Bodysprays kan je best gebruiken wanneer je onder de douche of uit het bad komt.

De producten zijn te koop in de Rituals winkels of via hun website.

Fijne dag nog!

Eau d'Orange
Bron Prijs: €16,50





Ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten