dinsdag 19 maart 2013

Shoplog!

De voorbije week kon ik niet weerstaan aan allerlei leuke items. Zo kwam ik toevallig op enkele accessoires uit maar ging ik ook eens een kijkje nemen tijdens de retrodag van de kringloopwinkel.

Dit is een deel van wat ik gekocht heb.

Ik was al een tijdje op zoek naar witte of gebroken witte kousenbroeken. Ik heb er eentje, die ik graag combineer met een pastelkleedje maar kon er best nog wat extra gebruiken. Ik was aangenaam verrast toen ik zowel in de pimkie als h&m deze kousenbroeken tegenkwam én ze in afslag waren! Die van pimkie was €3, die van h&m €5. Ideaal en ik kan weer een tijdje verder!

Bij het kruidvat hebben ze ook leuke accessoires, zo kwam ik bovenstaande pastel ketting en bijbehorende ringen tegen. Ik was op slag verliefd op de ketting en kon niet anders dan ze meenemen! Ik nam ze mee voor de prijs van €7,95, de ringen sprongen mee in mijn mandje en hier betaalde ik €3,95 voor.
Ook kwam ik enkele bakken met afprijzingen tegen. Mijn favoriete watje van demak up gaan blijkbaar uit het assortiment en lagen nu aan €1 voor een grote verpakking. Ik heb er maar ineens 5 meegenomen. Ook kon ik nog een onbeschadigde dove body butter (winter care) en een bourjois en garnier mineral deodorant uit de afprijsbak vissen.

De anker oorbellen komen van ZEB en kostte €2,95. Anker accessoires zie je veel terugkomen, ik denk dat het een trend gaat zijn deze zomer...

De overige oorbellen komen allemaal van de kringloopwinkel. Ik hou van retro en van de kringloopwinkel, een combinatie van die 2 kon ik natuurlijk niet weerstaan! Het zijn allemaal clip oorbellen en ze hebben €0,50/stuk gekost.
Verder nam ik in de kringloopwinkel ook nog retro kapstokken mee. Zo van die leuke gewatteerde in roze en geel! Mijn kleedjes gaan met nog meer liefde opgehangen worden na het wassen!

Shoppen is heerlijk! En met de trouw van mijn zus in aantocht heb ik het ideale excuus! ;) Vrijdag ga ik nog eens een kijkje nemen in de primark. Volgende week shoplog deel II dus, u weze gewaarschuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten