vrijdag 10 mei 2013

Review: Oog make up remover van biocura.

Biocura is het merk van Aldi wat schoonheidsproducten verkoopt.

Ik kom niet elke week in deze winkel maar heb wel positieve ervaringen met hun producten dus probeer ik steeds vaker iets uit. Het is een énorme budgetproof winkel die regelmatig leuke aanbiedingen heeft. Hun aanbiedingen komen ook om de zoveel tijd terug waardoor je de mogelijkheid hebt om 1 product uit te proberen en er enkele maanden later een voorraadje van te kopen.



Vandaag ga ik het hebben over hun oog make up remover.
De verpakking is sober en praktisch. Makkelijk in gebruik en de vloeistof er lichtroze uit (jippie!). 

Wanneer je het aanbrengt op een wattenschijfje ruik je geen bijzondere geur, iets wat ik net aangenaam vind. De remover haalt mijn oog make up er niet onmiddellijk af maar dat heeft nog geen enkele remover gedaan tot nu toe.
Ik leg de wattenschijfjes met product op mijn ogen en laat het enkele seconden intrekken. Daarna haal ik in 1 vlotte beweging ongeveer 90% van mijn make up weg. De overige 10% lukt door eventjes met de achterkant van het wattenschijfje over mijn oog te wrijven.

Bij gebruik van dit product valt op dat het een zacht product is wat niet prikt in de ogen.

Kortom: een goedkoop product (+/- €3 voor 250ml ), haalt oog make up vlot weg, geen extreme geur, zacht en prikt niet in de ogen.

Een aanradertje dus!

Fijne dag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten