vrijdag 3 mei 2013

Review: Body butter van The body Shop

The body shop is sinds mijn 15de mijn favoriete winkel. De producten worden niet getest op dieren, ze hebben een uitgebreid assortiment, zijn betaalbaar én ruiken goed.

Ik was heel dan ook blij toen ik zag dat deauty ging samen werken met The body shop.
In de laatste deautybox zat hiervan een body butter in olijf geur.








Ik denk dat ik mijn nieuwe Holy Grail heb ontdekt op vlak van lichaamsverzorging.
De geur heeft slechts vaag iets weg van olijven. Als je eraan ruikt, valt eerst de zoetigheid op, nadien krijg je een pure, frisse geur die eindigt in iets héél zacht zuur. Moeilijk te omschrijven... Het heeft iets weg van verse komkommers maar dan veel zoeter!

De body butter heeft een dikke crèmige textuur, net zoals je kan verwachten van een boter. Het product bevat veel verzorgende bestanddelen en dat merk je ook. Het zorgt voor een goede voeding van de huid, de boter trekt niet snel in maar laat ook geen onaangenaam laagje na.



Na gebruik van deze body butter is mijn huid een ganse dag verzorgt, ik heb geen bijkomende producten nodig. 

Het is volgens mij een body butter die echt te weinig aandacht krijgt. De geur en de verzorging zijn puur en heerlijk, wat kan je nog meer willen van een body butter?

Prijs: €16 voor 100ml

Tot morgen! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten