maandag 6 mei 2013

Inspirational monday!

Goeiemorgen allemaal!

Een leuk zonnetje, aangename temperaturen en het vooruitzicht van een extra dagje vrij is een prima begin van maandag!






I hate that Pitbulls have become "black listed" in a way. The fighting dogs are TRAINED to act that way. If we treat them well, Pitbulls are an amazing and sweet breed of dog. Mommy, Can I have one??
Bron

Prachtige foto! Nog maar eens een bewijs dat niet alle pitbulls agressief zijn. Je hart smelt toch als deze zo voor jou staat.


Spring outfit
Bron

Outfit of the week! Casual en leuk lente achtig, ideaal met dit weertje!


with flowers...beautiful for a wedding, birthday, shower party or just because !
Bron

Hmmmm..... Al dat heerlijks en moois samen, ik zou mijn ogen hier niet van kunnen afhouden!! 


Like.
Bron


Hoe schattig is dit? Toen ik dit de eerste keer zag was de foto kleiner en heb ik twee keer moeten kijken of het een echte kat was of niet. Leuk gedaan en makkelijk als je eenmaal een sjabloon hebt.


What I want.
Bron

Deze foto doet me echt wegdromen... Zon, zee, strand en niets doen... Heerlijk!


Fijne week, geniet van het weer en tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten