dinsdag 7 mei 2013

Body mist

Zoals jullie vast weten is het in de zomer niet ideaal om parfum te dragen.
Op je huid kan het zorgen voor uitslag en op je kledij voor vlekken.

Een leuk alternatief hiervoor is body mist. Een lichte variant van het parfum met minder alcohol. Natuurlijk ga je vaker moeten bij spuiten maar liever dat dan vlekken of huiduitslag!

Nu het stilaan wat warmer wordt, heb ik mijn body mists uit de kast gehaald. Ik heb er 5 waarvan ik er enkele ook in de winter gebruik. 

Drie ervan komen van The body shop. Zij hebben een heel uitgebreid assortiment aan body mists die ook in hun vaste parfum lijn bestaan. Ik heb nog de oude verpakkingen, in de winkel zijn het nieuwere flesjes.

Vlnr: The body shop - Lychee blossom, Bath and body works - Japanese cherry blossom, The body shop - White musk, Rituals - Blossom water, The body shop - Japanese cherry blossom.


White musk: Dit moet zowat de meest bekende geur zijn van The body shop. De typische musk geur die overal blijft herkennen eens je deze geroken hebt.


Japanese cherry blossom: Voor diegenen die het nog niet wisten, ja ik ben grote fan van Japanse kersenbloesem. Deze van TBS is echt 1 van mijn favorieten. Het is een hele zoete en romantische geur...


Lychee blossom: Is ook een heel zoete geur die echt ruikt naar lychees. Ik weet niet of ze deze in elke winkel verkopen want hij zit niet in het vaste assortiment.


Naast The body shop heb je ook andere winkels die body mists verkopen. Het Blossom water van Rituals is ook een favoriet van mij. Mijn review over dit product kan je hier teruglezen.


Bath and body works is jammer genoeg nog niet in Belgiƫ verkrijgbaar. Gelukkig heb ik een zus die regelmatig gaat reizen en dan voor mij iets meebrengt. Laatst had ze deze Japanese cherry blossom body mist en bijbehorende shimmering body lotion bij. Het is een zwaardere variant dan die van The body shop maar hij blijft ook een hele dag hangen. Een heerlijke geur waar je weinig van nodig hebt, ideaal!


Hebben jullie nog aanraders voor mij?

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten