woensdag 8 mei 2013

De leukste rokjes outfits!

Rokjes, kleedjes, shorts, het kan allemaal! Nu af en toe nog met een legging of kousenbroek onder maar binnenkort gewoon weer zo. Héérlijk want ik ben dol op kleedjes en rokjes!

De laatste tijd kwam ik allerlei leuke outfit posts tegen met rokjes en het leek me fijn om deze met jullie te delen.

Kijk maar even mee!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhk-z-04s06ZUtE_j5153YXQG_lUxNUTfKBsr94CYqnLSNP7JNXo5M2YpM74Bhq8U19jFR4y6d9ycY1pSRzfK8TMZQgCO-YwqRL7ulJ9TpTO6TCiSva8advqknyLJ4CE3KV21XCNjy8mkYX/s640/02-03-11+%252B+ugly+side+of+life+099.JPG
Bron

Deze outfit van Suzanne van Fashionisaparty.com is echt té gek. Heerlijk summerproof, speels en leuk!!


Het leuke aan deze outfit is de somberheid van de kleuren in de kledij keuze maar het opvallende accent van de schoenen. Ook fijn om je outfit op te vrolijken. 

Een prachtige combinatie van romantisch en stoer. De perfecte strik én hartjes samen, ik ben fan!


Dulce Candy is een blogster uit Amerika die ik al een tijdje volg. Het is een dame met pit die veel stijlen aankan en durft. Van stoer tot superromantisch. Hier zijn mijn 3 favoriete rokjes outfits van haar.






IMG_7008
Bron 

Een bloemetjesrok met grijze shirt en een jeansvestje. Een combinatie waar ik niet eens zou aan denken maar waar ze zo goed mee wegkomt! Ik ga wat meer moeten uitproberen als ik haar bezig zie. 





Dat t-shirt!! Ik wil me ook zo eentje aanschaffen, al vrees ik dat deze van Fifi Lapin moeilijk te verkrijgen gaan zijn... De collectie was voor Forever 21 en dateert uit 2010.




IMG_6918

Deze mix van stoer en fashionable is iets wat prima op festivals zou passen. Leuke sneakers eronder en eventueel nog een hoodie voor als het koud wordt en you're good to go!

Over festivals gesproken, naar welke gaan jullie dit jaar?

Ik hoop dat de zon tegen dan ook van de partij is, altijd leuker! 

Fijne dag en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten