zaterdag 11 mei 2013

Update.

Vandaag geen gewoon artikel maar even een kleine update.

Ik ben achter de schermen bezig met een leuk en groots project waarover ik (hopelijk) rond september alles kan vertellen.
Het project eist echter veel aandacht, opzoekwerk en tijd op... Dus helaas ook wat minder tijd voor de blog. Ik blijf schrijven, jullie zijn niet van mij af! Maar er gaat wat minder regelmaat in zitten. Ik probeer zoveel mogelijk vooruit te schrijven maar er gaan dagen zijn dat dit niet gaat lukken en ik hoop dat jullie dat begrijpen...

 
Bron


Verder ga ik sowieso in de maand Juni niet bereikbaar zijn en ga  ik weinig tot niets bloggen. Ik ga een maand in het buitenland zitten en daar volop van genieten. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet aan de blog ga denken. Wanneer ik de kans heb zal ik een update posten over hoe het gaat en natuurlijk mogen jullie nadien massa's shoplog's en vakantieverhalen verwachten! :)


Bron


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten