donderdag 21 februari 2013

NYC Mint macaroon & Essence Circus confetti

Nagels lakken, ik ben er geen held in.

Op mijn werk mag ik helaas geen nagellak dragen maar dat houdt me niet tegen om in mijn vrije momenten wat te experimenteren.

 Deze nail 'art' is het allermakkelijkst, gewoon laagjes nagellak over elkaar en huppakee!

De basiskleur is 'mint macaroon' van NYC, een prachtige mintgroene kleur die mooi dekt in 2 laagjes. De structuur is romig en het lakje blijft goed zitten.

Op mijn ringvinger heb ik als speels effect een laagje 'circus confetti' van essence gedaan. Het is een special effect topper die bestaat uit glitters in allerlei kleuren. Het past dan ook prima bij verschillende kleuren nagellak. De combinatie van 'mint macaroon' en 'circus confetti' vond ik heel zomers, iets waar ik naar uitkijkt met dit weer!
Het kwastje van 'circus confetti' dekt niet heel goed maar als je het wat meer 'deppend' aanbrengt lukt het prima om wat meer glitters te verkrijgen!

Deze nagellak blijft echter echt niet goed zitten. Er komen heel snel glitters los, waarna je plots een halve nagel zonder glitters hebt. Heel jammer!

Het blijft wel lang genoeg zitten voor een feestje, wat een saaie outfit onmiddellijk een niveau hoger kan brengen!





 




Iemand nog nagellaktips? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten