maandag 25 februari 2013

Inspirational monday

Maandag is niet mijn meest favoriete dag van de week.

Ik surf op die dag nog meer rond op zoek naar feel good plaatjes of inspiratie.

 Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete foto's van de voorbije week:

Peter pan colar lace top with skirt




Wat een mooie en schattige outfit! Deze items komen zeker op mijn wishlist.

Lego Office Party

Haha! Dit is mijn soort humor!

about sums it up.....


Ik heb serieus last van een ochtendhumeur dus hier kon ik me volledig in herkennen! :)

fill a truck bed full of pillows and blankets and drive in the middle of nowhere to go stargazing.... Bucket list

Dit lijkt me hemels op een warme zomernacht. Wat rondrijden en dan slapen in open lucht met een overvloed aan zachte dekens om op te liggen. Winter, je mag opschuiven en plaats maken voor de lente!


♥

So true...

Als laatste nog een mooi akoestisch  concert van the gaslight anthem.
Sit back, relax and enjoy...

The gaslight anthem

Fijne werk/schoolweek! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten